screenshot_15

Дитяче експериментування. Реалії і перспективи.

1 березня 2021 року в закладі дошкільної освіти №23 «Дударик» відбулася тематична педагогічна рада (на платформі ZOOM) «Пошуково-дослідницька діяльність як засіб інтелектуального розвитку дітей та формування у них основ цілісного світогляду».

Психолого-педагогічними дослідженнями встановлено, що за допомогою пошуково-дослідницької діяльності у дитини досить легко формуються орієнтувальні вміння, інтелектуальні та практичні дії, розвиваються мисленнєві процеси; доведена й ефективність створення разом із дорослим екологічних моделей. Елементарна пошукова діяльність, як форма ознайомлення дітей з природою забезпечує найбільш високий ступінь активності самодіяльності дітей.

Під час засідання було створено дорожню карту організації пошуково-дослідницької діяльності в закладі дошкільної освіти.  Педагог Сончак  Л.І. презентувала «скриньку порад» з досвіду роботи щодо експерементально-дослідницької діяльність у природі. Вихователь Камінська С.С. представила свою роботу за програмою «STREM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» з питання «Формування причинно-наслідкові зв’язки у природі».

Педагоги закладу створили у групових кімнатах «Дослідницьку лабораторію», наповнили її необхідним устаткуванням: приладами, технічними матеріалами, медичними матеріалами, природніми матеріалами тощо.

На завершення засідання, педагогічний колектив окреслив перспективи організації експериментальної діяльності в закладі та шляхи їх ефективної реалізації.

20210301_135039

20210301_134707

screenshot_13

screenshot_14

dudaryk