Структура методичної роботи
Структура методичної роботи ЗДО № 23 «Дударик»
на 2023 – 2024 н.р.
Педагогічні ради |
Настановча.
(09.2023) |
Тематична педрада
(11.2023) «Формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку. Основні аспекти розвитку зв’язного мовлення» |
Тематична педрада
(02.2024) «Ігрова компетентність як домінанта освітнього напряму «Гра дитини». Розвивальні ігри»
|
Атестація педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році
(03.2024) |
Підсумкова педрада
(05.2024) |
Форми методичної роботи |
Колективні |
Педагогічні читання | «Педагогічні ідеї видатних українських педагогів та діячів минулого і сучасного» 01.2024 |
Семінари
Науково-методичний «БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»
|
Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини»11.2023 |
Ігрова компетентність як домінанта освітнього напряму «Гра дитини». 02.2024 | |
Семінари-практикуми
– «Школа інноваційних технологій»
|
Інноваційні технології в мовленнєвій роботі з дошкільниками.10.2023 |
Сучасні підходи до ігрової діяльності в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти 01.2024 | |
Семінар-практикум
«Творчість на кінчиках пальців»
|
Розвивальні ігри з підручних матеріалів. 12.2023 |
Декоративно- ужиткове мистецтво. 03.2024 | |
Школа передового педагогічного досвіду
«Архітектори освітнього процесу»
|
Ознайомлення з методичним посібником «Гуцульський орнамент на кераміці». (з досвіду роботи педагогів ЗДО №15 «Гуцулочка» 05.2024 |
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда
|
Позиція та дії вихователя. Що сприяють розвитку мовленнєвої компетентності
09.2023 |
Робота з літературними творами: три прийоми. 04.2024 |
Психолого-педагогічна вітальня
«Формула психічного здоров’я» (психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану)
|
Психосоматика та емоції нашого тіла у дні війни, як допомогти дитині та дорослому. Навчаємо дітей позбавлятися фізичного та емоційного напруження (вебінар)10.2023
|
Як підтримати себе у стресових умовах: 5 технік 12.2023 |
Консультації
Стаємо на балансир, або як розвивати в дітей уміння тримати рівновагу | |
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань | |
Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок | |
Розповідання командами як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників. | |
Структурно-синтаксична схема – ефективний метод навчання розповідання (опису та повідомлення) | |
Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань | |
Як збагачувати ігровий досвід дошкільників | |
15 термінів із світу дитячих ігор. Ігри-хвилинки на кожен день | |
Як створити в дитячому садку мобільну еколабораторію | |
Розвиваємо в дітей творчі здібності: два прийоми | |
Як ознайомлювати дошкільників з українською народною іграшкою |
Педагогічні години
|
Методичні рекомендації | – «Особливості проведення індивідуальної роботи з дітьми в закладі дошкільної освіти»
– «Як організувати заняття з фізкультури: шпаргалка для педагогів» – «Як вдало провести батьківські збори» – «Формування в дошкільників уявлень про час за допомогою моделювання» – «Як ознайомлювати малюків з декоративно-ужитковим мистецтвом – «Ознайомлення дошкільників зі складними природними явищами» – «Профілактика екранної залежності в дошкільників» – «Як закріпити в дітей навички вимірювання» «Економічний ігроленд» як технологія економічного виховання дошкільників» |
Виставки, конкурси | – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року
– виставка з природного та покидькового матеріалу «Золоті фарби осені»; “Ой ти, зимонько-зима”;
– тематичні виставки малюнків – «З Україною в серці», «Козацькому роду – нема переводу» – «Подарунки від святого Миколая» – «Різдво на порозі!» – «Зацвіла в долині червона калина» – “Христос Воскрес! Радіє світ!” – конкурс-виставка новітніх дидактичних посібників з питань формування мовленнєвої та ігрової компетентності -виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій” – конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар» – конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище» – конкурс-огляд «Куток ігрової діяльності: розвивальні ігри»
|
Музей методичних знахідок | 1.Зернини педагогічного досвіду.
2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми. |
Педагогічна вітальня | – Функціональна готовність дитини до шкільного навчання;
– Види компетентностей дошкільника; – Рівні адаптації дитини до школи; – Запитання і відповіді: «Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки» – Наступність у формуванні навчальних умінь – Які навички знадобляться дитині в школі |
Дні методичного кабінету. | |
Флешмоби | 1. День дошкілля |
2. «Козацькому роду нема переводу» | |
(ста «День землі»
|
|
33 «Україна вишивана» | |
День шахів та шашок. Шаховий турнір. |
Групові |
Методичні об’єднання | Згідно планів керівників МО.
Внутрісадкове МО. |
«Школа професійної адаптації та наставництва»
|
Керівник Рогожа Л.Ф. |
Методичні тижні
Тижні педагогічної творчості
|
Проводити Тиждень педагогічної творчості:
– тиждень рухової активності, Олімпійський тиждень – тиждень БЖД тиждень безпеки дитини – тиждень охорони праці – тиждень української писемності та мови – тиждень «Ангеликова школа» – Всеукраїнський тиждень права – день методичного кабінету – тиждень медіа-освіти – Міжнародний дня рідної мови – тиждень ігрової діяльності – тиждень соціальної і фінансової грамотності (за програмою “Афлатот» – тиждень екологічного виховання (сортування сміття) – тиждень краєзнавства; – тиждень проекту «Школа»
– тиждень кольоротерапії – тиждень трудового виховання |
Наставництво | Шуляк О.М., Білянська І.О., Осідач Л.В., Рогожа Л.Ф.,Карпюк Н.Л., Бабельська М.Г., Денега М.М. |
Ініціативні групи | |
Клуб «Школа батьківства» | |
Круглі столи | – «Стадії розвитку професійної ролі педагога. Професійний стандарт вихователя»
– «Значення книги у житті дитини. Як діток з книжкою подружити» «Екологічна освіта дошкільників: ідеї з-за кордону» |
Консультації (групові) | Адаптація без труднощів – місія здійсненна? |
Твори В.Сухомлинського для дітей: актуальність в умовах війни | |
Музичні вправи та ігри із цеглинками LEGO для дітей раннього віку | |
Корекція звуковимови дошкільників: мнемотехніка + музика | |
Які зимові ягоди зміцнюють імунітет і поліпшують психічний стан | |
Сім причин, чому варто обмежити кількість іграшок у дитини | |
Добірка ігор та вправ для профілактики дисграфії |
Індивідуальні |
Самоосвіта | 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ЗДО
2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період адаптивного карантину. 2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021). 3.Впровадження новітніх технологій в освітній процес. 4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2022р.) |
Докурсові і післякурсові завдання | Написання проектів, звіт про проходження курсів. |
Діагностування, анкетування | Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести |
Співбесіди | З вихователями, які атестуються.
З вихователями початківцями. |
Взаємовідвідування | З метою обміну досвіду. |
Творча група | «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти» |