Структура методичної роботи

Структура методичної роботи ЗДО № 23 «Дударик»

на 2023 2024 н.р.

Педагогічні ради

 

Настановча.

(09.2023)

Тематична педрада

 (11.2023)

«Формування мовленнєвої компетентності у дітей дошкільного віку. Основні аспекти розвитку зв’язного мовлення»

Тематична педрада

(02.2024)

«Ігрова компетентність як домінанта освітнього напряму «Гра дитини». Розвивальні ігри»

 

 

Атестація педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році

(03.2024)

Підсумкова педрада

(05.2024)

 

Форми методичної роботи

 

Колективні

 

Педагогічні читання «Педагогічні ідеї видатних українських педагогів та діячів минулого і сучасного» 01.2024

 

Семінари

Науково-методичний

«БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»

 

Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини»11.2023
  Ігрова компетентність як домінанта освітнього напряму «Гра дитини». 02.2024
Семінари-практикуми

– «Школа інноваційних технологій»

 

Інноваційні технології в мовленнєвій роботі з дошкільниками.10.2023
  Сучасні підходи до ігрової діяльності в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти 01.2024
Семінар-практикум

 «Творчість на кінчиках пальців»

 

Розвивальні ігри з підручних матеріалів. 12.2023
Декоративно- ужиткове мистецтво. 03.2024
Школа передового педагогічного досвіду

«Архітектори освітнього процесу»

 

Ознайомлення з методичним посібником «Гуцульський орнамент на кераміці». (з досвіду роботи педагогів ЗДО №15 «Гуцулочка» 05.2024
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда

 

Позиція та дії вихователя. Що сприяють розвитку мовленнєвої компетентності

09.2023

  Робота з літературними творами: три прийоми. 04.2024

 

Психолого-педагогічна вітальня

«Формула психічного здоровя»

(психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану)

 

Психосоматика та емоції нашого тіла у дні війни, як допомогти дитині та дорослому.  Навчаємо дітей позбавлятися фізичного та емоційного напруження  (вебінар)10.2023

 

Як підтримати себе у стресових умовах: 5 технік 12.2023

 

Консультації

Стаємо на балансир, або як розвивати в дітей уміння тримати рівновагу
Як навчити дітей безпечної поведінки без обмежень та залякувань
Опановуємо мистецтво данмал під час осінніх прогулянок
Розповідання командами як засіб розвитку зв’язного мовлення дошкільників.
Структурно-синтаксична схема – ефективний метод навчання розповідання (опису та повідомлення)
Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань
Як збагачувати ігровий досвід дошкільників
15 термінів із світу дитячих ігор. Ігри-хвилинки на кожен день
Як створити в дитячому садку мобільну еколабораторію
Розвиваємо в дітей творчі здібності: два прийоми
Як ознайомлювати дошкільників з українською народною іграшкою

Педагогічні години

Опрацювання нормативних документів організації освітньої роботи в закладі дошкільної освіти    
Конструктивний діалог «Як забезпечувати якість освіти дитини в умовах воєнного стану»
Нове положення про атестацію педагогів: що змінилося
Підвищення кваліфікації педагогів; відповідаємо на поширенні запитання
Анонсування передового педагогічного досвіду міста, області
Проблемний стіл «Профстандарт вихователя: хто та як має використовувати»
Скарбничка педагогічних термінів «Гра дитини»
Методична сесія «Техніка продажу: вчимося презентувати власний професійний доробок»
Звіт педагогів про проходження курсової перепідготовки
Скринька ідей та пропозицій «Як сформувати культуру академічної доброчесності»
Анонс методичних новинок у видавництві.
Звіти вихователів про підсумки виконання рішень методичних об’єднань, семінарів, шкіл передового досвіду.
Презентація методичних рекомендацій (посібників, системи планування тощо)

 

Методичні рекомендації –          «Особливості проведення індивідуальної роботи з дітьми в закладі дошкільної освіти»

–          «Як організувати заняття з фізкультури: шпаргалка для педагогів»

–          «Як вдало провести батьківські збори»

–          «Формування в дошкільників уявлень про час за допомогою моделювання»

–          «Як ознайомлювати малюків з декоративно-ужитковим мистецтвом

–          «Ознайомлення дошкільників зі складними природними явищами»

–          «Профілактика екранної залежності в дошкільників»

–          «Як закріпити в дітей навички вимірювання»

«Економічний ігроленд»  як технологія економічного виховання дошкільників»

 

Виставки, конкурси – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року

– виставка з природного та покидькового  матеріалу

«Золоті фарби осені»;

“Ой ти, зимонько-зима”;

 

– тематичні виставки малюнків

– «З Україною в серці», «Козацькому роду – нема переводу»

– «Подарунки від святого Миколая»

– «Різдво на порозі!»

– «Зацвіла в долині червона калина»

– “Христос Воскрес! Радіє світ!”

– конкурс-виставка новітніх дидактичних  посібників з питань формування мовленнєвої та ігрової компетентності

-виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій”

– конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар»

– конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище»

– конкурс-огляд «Куток ігрової діяльності: розвивальні ігри»

 

 

Музей методичних знахідок 1.Зернини педагогічного досвіду.

2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми.

Педагогічна вітальня –          Функціональна готовність дитини до шкільного навчання;

–          Види компетентностей дошкільника;

–          Рівні адаптації дитини до школи;

–          Запитання і відповіді: «Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки»

–          Наступність у формуванні навчальних умінь

–          Які навички знадобляться дитині в школі

Дні методичного кабінету.
Флешмоби 1.                  День дошкілля
  2.                  «Козацькому роду нема переводу»
  (ста      «День землі»

 

  33        «Україна вишивана»
День шахів та шашок. Шаховий турнір.

 

Групові

 

Методичні обєднання Згідно планів керівників МО.

Внутрісадкове МО.

 

«Школа професійної адаптації та наставництва»

 

Керівник Рогожа Л.Ф.

 

Методичні тижні

Тижні педагогічної творчості

 

Проводити Тиждень педагогічної творчості:

–          тиждень рухової активності, Олімпійський тиждень

–          тиждень  БЖД

тиждень безпеки дитини

–          тиждень охорони праці

–          тиждень української писемності та мови

–          тиждень «Ангеликова школа»

–          Всеукраїнський тиждень права

–          день методичного кабінету

–   тиждень медіа-освіти

–          Міжнародний дня рідної мови

–          тиждень ігрової діяльності

–          тиждень соціальної і фінансової грамотності (за програмою “Афлатот»

–          тиждень екологічного виховання (сортування сміття)

–          тиждень краєзнавства;

–          тиждень проекту «Школа»

 

–          тиждень кольоротерапії

–          тиждень трудового виховання

 

Наставництво Шуляк О.М., Білянська І.О., Осідач Л.В., Рогожа Л.Ф.,Карпюк Н.Л., Бабельська М.Г., Денега М.М.

 

Ініціативні групи
Клуб «Школа батьківства»
Круглі столи –          «Стадії розвитку професійної ролі педагога. Професійний стандарт вихователя»

–          «Значення книги у житті дитини. Як діток з книжкою подружити»

«Екологічна освіта дошкільників: ідеї з-за кордону»

Консультації (групові) Адаптація без труднощів – місія здійсненна?
  Твори В.Сухомлинського для дітей: актуальність в умовах війни
  Музичні вправи та ігри із цеглинками LEGO для дітей раннього віку
  Корекція звуковимови дошкільників: мнемотехніка + музика
  Які зимові ягоди зміцнюють імунітет і поліпшують психічний стан
  Сім причин, чому варто обмежити кількість іграшок у дитини
  Добірка ігор та вправ для профілактики дисграфії

 

Індивідуальні

 

Самоосвіта 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ЗДО

2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період адаптивного карантину.

2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021).

3.Впровадження новітніх технологій в освітній процес.

4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2022р.)

 

Докурсові і післякурсові завдання Написання проектів, звіт про проходження курсів.

 

Діагностування, анкетування Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести

 

Співбесіди З вихователями, які атестуються.

З вихователями початківцями.

Взаємовідвідування З метою обміну досвіду.

 

Творча група «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти»