15

Художньо-продуктивна діяльність “Золоті рученята”

Художньо-продуктивна діяльність — це здібність дитини передавати свої власні думки, почуття, стан, настрій, фантазії через самобутні, оригінальні художні засоби самовираження. Залучаючи дітей до художньо-продуктивної діяльності педагоги нашого закладу реалізують не тільки завдання художнього виховання, а й більш глобальні – розвиток інтелектуально-творчого потенціалу дітей, естетичного сприйняття, творчої уяви, асоціативно-образного мислення, емоційно-образної, словесної та інших видів пам’яті, пізнавально-пошукових здібностей.

З цією метою в закладі створено гурток “Золоті рученята”.

Керівник гуртка: Бура Іванна Ігорівна.

Під час занять гуртка діти набувають здатність сприймати не лише колір, форму, будову предметів, а й красу довкілля, милуватися, захоплюватися красивими предметами і об’єктами, сприймати художній образ в творах мистецтва.

Гурток «Золоті рученята» є додатковою організаційною формою освітнього процесу і має художньо-естетичне спрямування. Гурток  створюється з урахуванням інтересів та здібностей вихованців, їх бажання займатися в гуртку.

Профільним напрямком гуртка  є художньо-продуктивна методика та діяльність з використанням інноваційних нетрадиційних технік. Завдання і методичне забезпечення  подано на основі принципу послідовності системності ускладнення відповідно до зростання вікових можливостей  розвитку інтересів та індивідуальних нахилів.

ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ

1.Позитивно сприймають твори художньої літератури, твори мистецтв

різних жанрів.

2.Проявляють самостійність при доборі засобів та матеріалів

3.Володіють різними техніками та засобами зображення;

4.Сприймають красу природи та красиве в навколишньому;

5 .Проявляють самостійність при створенні робіт різних жанрів:

6.Захоплюються красою предметів.

🎨Гурток “Золоті рученята” ділиться своїми роботами з художньо-продуктивної діяльності за освітньою програмою.
Період осіннього часу демонстрація робіт відповідно до програми розвитку дітей середнього дошкільного віку та старшого дошкільного віку дібрані теми:
✂️ для аплікації різними способами: розміщення та наклеювання готових форм, вирізування деталей, обривання паперу тощо, використовуючи природній матеріал;
🖌для малювання різними засобами: гуашевими фарбами, олівцями, фломастерами. Передбачено малювання традиційними та нетрадиційними техніками (штампами, патичком, відбитками природного матеріалу та іншими);
🩸для ліплення різними способами: мозаїка, рельєфна композиція , нарізування і накладання тонких пластин тощо.

%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-52-30-588 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-46-456 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-46-518 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-46-632 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-369 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-421 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-480 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-596%d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-46-727 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-46-954 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-142 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-208 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-712 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-47-988 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-48-063 %d0%b7%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b0%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f_viber_2024-02-28_14-54-48-182