№
з/п |
Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
1 | Діагностичний етап | |||
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в педагогічному колективі | Вересень | Практичний психолог | ||
1.1 | Діагностування рівня напруги, тривожності в педагогічному колективі та групових колективах:
– спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; – психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості групових колективів та емоційних станів дітей; – соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; – визначення рівня тривоги та депресії дітей. |
Усі категорії учасників освітнього процесу | Упродовж року | Практичний психолог, вихователі усіх вікових груп |
2 | Інформаційно-профілактичні заходи. | |||
2.1 | Обговорення питання протидії булінгу на групових батьківських зборах | Батьки вихованців | Вересень-жовтень | Вихователі усіх вікових груп |
2.2 | Методичний консиліум «Протидія булінгу в колективі» | Педагоги закладу | Жовтень | Вихователь-методист |
2.3 | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Педагоги закладу | Жовтень | Вихователь-методист |
2.4 | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при завідувачу | Травень | Завідувач ЗДО |
2.5 | Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Вихователь-методист |
2.6 | Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечний дошкільний заклад. Маски булінгу» | Педагогічний колектив | Березень | Практичний психолог |
2.7 | Семінар-практикум «Толерантність у спілкуванні педагога» | Педагогічний колектив | Квітень | Вихователь-методист,
практичний психолог |
3 | Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | |||
3.1 | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.2 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять. | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.3 | Робота відеозалу . Перегляд відеороликів, мультфільмів відповідної спрямованості | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.4 | Проведення занять морально-етичного спрямування | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.5 | Проведення Дня Доброти, Днів Добрих Справ, благодійних ярмарків | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.6 | Проведення Тижня правового виховання | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
3.7 | Організувати виставку художньої літератури в осередку книги. Організувати Уроки доброти. | Дошкільники усіх вікових груп | Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи | Вихователі усіх вікових груп |
4 | Психологічний супровід | |||
4.1 | Діагностика стану психологічного клімату групи, закладу | Всі вікові групи | Упродовж року | Практичний психолог |
4.2 | Спостереження під час освітнього процесу. | Всі вікові групи | Упродовж року | Практичний психолог |
4.3 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Всі вікові групи | Упродовж року | Практичний психолог |
4.4 | Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу | Всі вікові групи | Упродовж року | Практичний психолог |
5 | Робота з батьками | |||
5.1 | Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в дитячому колективі» | Батьки всіх вікових груп | Упродовж року | Вихователі усіх вікових груп |
5.2 | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Батьки всіх вікових груп | Упродовж року | Практичний психолог |
5.3 | Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» | Батьки старших дошкільних груп | Січень-лютий | Практичний психолог |
5.4 | Інформаційна робота через інтернет-сторінки, сайт закладу | Учасники освітнього процесу | Упродовж року | Вихователь-методист |
Вихователь-методист Балаш О.Р.