План роботи з організації інклюзивного навчання на 2024-2025 н. р.

Зміст роботи Термін проведення Відповідальні
1 Опрацювати нормативно-правову базу документів з питань інклюзивної освіти

 

Протягом року Директор ЗДО,

вихователь-методист

2 Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. Вересень Директор ЗДО,

вихователь-методист

3 Рекомендована література організації освітньої та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Вересень Вихователь-методист
4 Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» Січень-березень Практичний психолог
5 Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо рекомендації МОН» Жовтень Вихователь-методист
6 Тренінг  «Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі» Жовтень Практичний психолог
7 Консультації для педагогів «Так» і «Ні» в роботі з дитиною з ОПП», «Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію», «Десять міфів про аутизм» Листопад

Грудень

Січень

Вихователь-методист
8 Проблемний стіл «Організовуємо співпрацю з батьками дітей з ООП» Грудень Вихователь-методист

Практичний психолог

9 Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» Січень Вихователь-методист

Практичний психолог

10 Синтез думок «Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами)» Березень Вихователь-методист

Інструктор з фізичної культури

11 Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості» Жовтень Вихователь-методист

Музичні керівники

12 Методичний міст «Кваліфікаційні вимоги до вихователя в інклюзивній групі» Листопад Вихователь-методист

Практичний психолог

13 Психолого-педагогічна вітальня (тренінги)

–         Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі. (семінар-практикум)

–         Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти)

Вересень-травень Вихователь-методист

Практичний психолог

14 Поради спеціаліста «Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон.» Лютий Сестра медична старша
15 Обмін думками «Лялька-персона в інклюзивному освітньому просторі: навчаємо дітей взаємодіяти» Лютий Вихователь-методист

 

16 Порадник «У групі «особлива дитина»: як налагодити взаємодію» Квітень Вихователь-методист

Практичний психолог

17 Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» Травень Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів
18 Методичні посиденьки «Музична діяльність дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі» Листопад Вихователь-методист

Музичні керівники