Структура методичної роботи

Структура методичної роботи ЗДО № 23 «Дударик»

на 2025 2026 н.р.

Педагогічні ради

 

Настановча.

(09.2025)

Тематична педрада

 (11.2025) «Формування граматичної правильності мовлення. Граматична компетенція»

 

Тематична педрада

(02.2026)

«Формування основ безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях у дітей дошкільного віку»

Атестація педагогічних працівників у 2025-2026 навчальному році

(03.2026)

Підсумкова педрада

(05.2026)

 

 

Форми методичної роботи

 

Колективні

 

Педагогічні читання 01.2026 «Цифрова грамотність педагога. ШІ в освіті»

 

Семінари

Науково-методичний

«БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»

 

Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини» (граматична правильність мовлення)  11. 2025
  Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини» (здоров’язбережувальна компетентність: безпека життєдіяльності)  02.2026
Семінари-практикуми

– «Школа інноваційних технологій»

 

Нетрадиційні підходи у формуванні граматичної правильності мовлення у дітей дошкільного віку 10.2025
   Ефективні інноваційні підходи у формуванні основ безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях у дітей дошкільного віку 01.2026
Семінар-практикум

 «Творчість на кінчиках пальців»

 

Дидактичні ігри та посібники (формування граматичної правильності мовлення)12.2025
  Посібники з БЖД  своїми руками з покидькових матеріалів 03.2026
Школа передового педагогічного досвіду

«Архітектори освітнього процесу»

 

Шаховий світ у дитячому садку 05.2026
   
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда

 

Формування граматичної правильності мовлення у дошкільників за допомогою логопедичних ігор та вправ 09.2025
  Пропаганда логопедичних знань серед батьків та їх інтегрування в процес корекції мовлення 04.2026

 

Психолого-педагогічна вітальня

«Формула психічного здоровя»

(психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану)

 

Як не транслювати дитині тривожний фон: рекомендації для батьків   10.2025
  Допомагаємо дитині впоратися зі стресом   12.2025
  Коробка спокою: чим наповнити та як використовувати (психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану для батьків, дітей ВПО)  01.2026

 

Консультації

Як покращити фізичний розвиток дошкільника  
Гнучке планування, або Адаптуємо освітній процес до потреб дітей  
Небезпечні знахідки: як захистити дитину під час прогулянки  
Організовуємо контроль за формуванням без пекових навичок у дітей  
Граматична компетенція – засобами гри  
Харчування й сон у ЗДО: допомагаємо дитині звикнути  
Використовуємо Pop-it у роботі з дошкільниками  
Інтерактивний куб, формуємо у дітей навички пожежної безпеки  
STREAM–освіта для дошкільників: досвід практиків  
Профорієнтація дошкільнят, або Ознайомлення дітей із професіями дорослих  
Майбутній першокласник не хоче йти до школи: які причини та що робити

Педагогічні години

Опрацювання нормативних документів організації освітньої роботи в закладі дошкільної освіти.    
Скринька запитань про новий закон «Про дошкільну освіту» (зміни, нові нормативні акти, накази, рекомендації)    
Обираємо форму планів роботи вихователів у закладі дошкільної освіти    
Ключові дати атестації педагогів:що й коли робити.

Підвищення кваліфікації педагогів; відповідаємо на поширенні запитання

   
Внутрішня система вимірювання якості освіти    
Анонсування передового педагогічного досвіду міста, області    
Скринька ідей та пропозицій «Як оцінити себе: методика селф-рейтингу»    
Скарбничка педагогічних термінів «Безпека життєдіяльності»    
Методична сесія «Пять методів ефективного таймменеджменту»    
Звіт педагогів про проходження курсової перепідготовки    
Проблемний стіл «Академічна доброчесність – один із показників якісної освіти в закладі освіти»    
Порадник «Інтегровані заняття в дитячому садку: що, як, для чого»    
Анонс методичних новинок у видавництві.

Упорядковуємо професійне портфоліо педагога

   

 

Методичні рекомендації –        «Створюємо в групі календар взаємодії для дітей»

–        «Мистецтво проти стресу, або театральна халабуда в укритті»

–        «Як не перетворити святковий ранок на стрес для дитини»

–        «Як навчаємо дітей берегти довкілля і до чого тут каліфорнійський черв’як»

–        «Обираємо ігри й іграшки для малюків: підказки батькам і педагогам»

–        «Вивчаємо кольори: новий зміст знайомих ігор»

–        «Круги Луллія в роботі з дошкільниками: досвід практиків»

–        «Як створювати ілюстровані матеріали в сервісі VistaCreate»

–         «Розвиваємо сенсомоторний інтелект дітей під час ігор з кухонним начинням

«Формування почуття власної гідності в дошкільника»

 

Виставки, конкурси – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року

– виставка з природного та покидькового  матеріалу

«Золоті фарби осені»;

“Ой ти, зимонько-зима”;

 

– тематичні виставки малюнків

– «З Україною в серці», «Козацькому роду – нема переводу»

– «Подарунки від святого Миколая»

– «Різдво на порозі!»

– «Зацвіла в долині червона калина»

– “Христос Воскрес! Радіє світ!”

– конкурс-виставка новітніх дидактичних  посібників з питань формування мовленнєвої  компетентності дітей дошкільного віку та БЖД

-виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій”

– конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар»

– конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище»

– конкурс-огляд «Куток безпеки»

 

Музей методичних знахідок 1.Зернини педагогічного досвіду.

2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми.

Педагогічна вітальня Функціональна готовність дитини до шкільного навчання;

Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку;

Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти;

Запитання і відповіді: «Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки»

Наступність у формуванні навчальних умінь;

Які навички знадобляться дитині в школі;

Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії

Дні методичного кабінету. 01.2026
Флешмоби 1.               День дошкілля
  2.               «Козацькому роду нема переводу»
  (ста     «День землі»

 

  33        «Україна вишивана»
День шахів та шашок. Шаховий турнір.  

 

Групові

 

Методичні обєднання Згідно планів керівників МО.

Внутрісадкове МО.

 

«Школа професійної адаптації та наставництва»

 

Керівник Рогожа Л.Ф.

 

Методичні тижні

Тижні педагогічної творчості

 

Проводити Тиждень педагогічної творчості:

–        тиждень рухової активності, Олімпійський тиждень

–        тиждень  БЖД

тиждень безпеки дитини

–        тиждень охорони праці

–        тиждень української писемності та мови

–        тиждень «Ангеликова школа»

–        Всеукраїнський тиждень права

–        день методичного кабінету

–        тиждень цифрової грамотності

–        тиждень «Країна безпеки»

–        тиждень соціальної і фінансової грамотності (за програмою “Афлатот»

–        тиждень екологічного виховання (сортування сміття)

–        тиждень краєзнавства;

–        тиждень проекту «Школа»

–        тиждень кольоротерапії

–        тиждень трудового виховання

– проект «Город на підвіконні»

 

Наставництво  Козенко М.В., Рогожа Л.Ф., Демків О.А., Карпюк Н.Л., Облогіна С.А., Бабельська М.Г.

 

Ініціативні групи  
Клуб «Школа батьківства»  
Круглі столи «Впровадження нових освітніх програм»

«Цифрова гігієна дітей дошкільного віку»

«Соціум та його роль у становленні особистості дошкільника»

Консультації (групові) Шість правил для педагога під час взаємодії з дітьми в період адаптації
  Читаємо легко, або Як навчаємо грамоти дошкільників
  Як розвивати ритмічні здібності рухаючись
  Навчаємо дошкільників кататися на санках
  Як батькам привчити дитину до питного режиму
  Допомагаємо дитині подолати страх костюмованих персонажів
  Логодім, або використовуємо нетрадиційне обладнання для розвитку мовлення

 

Індивідуальні

 

Самоосвіта 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ЗДО.

2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період дії воєнного стану

2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021).

3.Впровадження новітніх технологій в освітній процес.

4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2022р.

5. Закон «Про дошкільну освіту»

6. Участі у вебінарах, семінарах, конференціях, конкурсах тощо.

 

Докурсові і післякурсові завдання Написання проектів, звіт про проходження курсів.

 

Діагностування, анкетування Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести

 

Співбесіди З вихователями, які атестуються.

З вихователями початківцями.

Взаємовідвідування З метою обміну досвіду.

 

Творча група «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти»