Впродовж тижня з 24.10. по 28.10.2022 було опитано 56 дітей середніх та старших груп з метою визначення рівня знань з питань безпеки життєдіяльності. У дітей добрі знання про правила поведінки та безпеки їхнього життя та оточуючих. Діти добре орієнтуються як діяти під час пожежі, як дотримуватися правил безпеки під час користування електроприладами, як поводити себе з незнайомими людьми, добре знають правила дорожнього руху. Найкращі результати застосування знань з БЖД в практичній діяльності отримали при моніторингу знань з цієї галузі в старшій групі №4, середній групі №3, №11. У дітей середніх груп добре сформовані теоретичні знання з питань безпеки дитини. Всі діти мають добрі знання та сформовані практичні навички з профілактики короновірусної хвороби. Дошкільники мають достатні знання як поводитися під час виникнення надзвичайних ситуацій та в разі виявлення вибухонебезпечних предметів.
З 14.11.2022 по 25.11.2022р. було проведено тематичне вивчення стану життєдіяльності дітей дошкільного віку «Формування у дітей старшого дошкільного віку соціально-громадянської компетентності» відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти – Базового компоненту та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (старші групи).
Результати моніторингу: діагностовано 21дитину старшого дошкільного віку.
Старші дошкільники відчувають приналежність до своєї сім’ї та роду. Виявляють позитивне ставлення до членів родини. Ставляться з повагою, довірою та турботою до членів сім’ї. Демонструють інтерес до національних і культурних цінностей свого народу, дружнє та неупереджене ставлення до дітей з особливими освітніми потребами. Мають уявлення про себе як члена громади, про заклад дошкільної освіти, місце проживання. Знають державні та національні символи України, народні обереги й розповідають про них. Усвідомлюють необхідність дотримувати соціальні норми моралі. Виявляють почуття власної гідності як представника українського народу та громадянина тощо.