Орієнтовний план роботи з організації інклюзивного навчання на 2024-2025 навчальний рік

Зміст роботи Термін проведення Відповідальні
1 Опрацювати нормативно-правову базу документів з питань інклюзивної освіти

 

Протягом року Директор ЗДО,

вихователь-методист

2 Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. Вересень Директор ЗДО,

вихователь-методист

3 Рекомендована література організації освітньої та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Вересень Вихователь-методист
4 Організація корекційно-відновлювальної роботи в ресурсній кімнаті Вересень Вихователь-методист
5 Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо рекомендації МОН» Жовтень Вихователь-методист
6 Тренінг «Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі» Жовтень Практичний психолог
7 Проблемний діалог «Налагодження партнерських стосунків із батьками вихованців  та шляхи подолання бар’єрів у взаємодії педагогічних працівників ЗДО та сім’ї». Жовтень

 

Вихователь-методист
8 Консультації для педагогів «У групі «особлива дитина»: як налагодити взаємодію», «Формування емоційного інтелекту дітей та запобігання емоційним порушенням у дітей», «Використання каністерапії в корекції фізичного розвитку дітей з ООП» Листопад

Грудень

Січень

Вихователь-методист,

практичний психолог, інструктор з фізкультури

9 Шпаргалки-інструкції, що допоможуть у роботі з дітьми  з ООП Листопад Вихователь-методист

 

10 Практичне заняття «Ігри та вправи «Навички практичного життя» (Монтессорі-терапія) Грудень Вихователь-методист

Практичний психолог

11 Методичні рекомендації щодо впровадження елементів методики Карла Орфа) в роботі з дітьми з ООП Січень Вихователь-методист,

музичний керівник

12 Семінар-практикум «Формуємо в не мовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії» Лютий Вихователь-методист,

вчитель-логопед

13 Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» Січень-березень Практичний психолог
14 Лекція-презентація «Кінезіологія в контексті формування творчої особистості дітей дошкільного віку» Лютий Вихователь-методист

 

15 Бюро педагогічних знахідок Використання комп’ютерних технологій під час корекційно – відновлювальної роботи Березень Вихователь-методист

 

16 Поради спеціаліста «Фізична активність для дітей: норми від ВООЗ» Березень Сестра медична старша
17 Обмін думками «Механізм пізнання світу через сенсорну інтеграцію» Квітень Вихователь-методист, спеціалісти

 

18 М’язова релаксація як засіб зниження тривожності у дітей Квітень Вихователь-методист, вчитель-реабілітолог
19 Конференція «Формування в суспільстві позитивного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами» Травень Директор ЗДО, вихователь-методист
20 Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» Травень Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів

dudaryk