2019 – 2020 навчальний рік

 

з/п

Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальний
1 Діагностичний етап
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в педагогічному колективі Вересень Практичний психолог
1.1 Діагностування рівня напруги, тривожності в педагогічному  колективі та групових колективах:

–      спостереження за міжособис-тісною поведінкою здобувачів освіти;

–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;

–      психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості групових колективів та емоційних станів дітей;

–      соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;

–      визначення рівня тривоги та депресії дітей.

Усі категорії учасників освітнього процесу Упродовж року Практичний психолог, вихователі усіх вікових груп
2 Інформаційно-профілактичні заходи.
2.1 Обговорення питання протидії булінгу на групових батьківських зборах Батьки вихованців Вересень-жовтень Вихователі усіх вікових груп
2.2 Методичний консиліум «Протидія булінгу в колективі» Педагоги закладу Жовтень Вихователь-методист
2.3 Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» Педагоги закладу Жовтень Вихователь-методист
2.4 Контроль стану попередження випадків  булінгу Нарада при завідувачу Травень Завідувач ЗДО
2.5 Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню Педагогічний колектив Упродовж року Вихователь-методист
2.6 Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечний дошкільний заклад. Маски булінгу» Педагогічний колектив Березень Практичний психолог
2.7 Семінар-практикум «Толерантність у спілкуванні педагога» Педагогічний колектив Квітень Вихователь-методист,

практичний психолог

3 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
3.1 Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.2 Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять. Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.3 Робота відеозалу . Перегляд відеороликів, мультфільмів відповідної спрямованості Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.4 Проведення занять морально-етичного спрямування Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.5 Проведення Дня Доброти, Днів Добрих Справ, благодійних ярмарків Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.6 Проведення Тижня правового виховання Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
3.7 Організувати виставку художньої літератури в осередку книги. Організувати Уроки доброти. Дошкільники усіх вікових груп Упродовж року, відповідно до плану освітньо-виховної роботи групи Вихователі усіх вікових груп
4 Психологічний супровід
4.1 Діагностика стану психологічного клімату групи, закладу Всі вікові групи Упродовж року Практичний психолог
4.2 Спостереження під час освітнього процесу. Всі вікові групи Упродовж року Практичний психолог
4.3 Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу Всі вікові групи Упродовж року Практичний психолог
4.4 Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу Всі вікові групи Упродовж року Практичний психолог
5 Робота з батьками
5.1 Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в дитячому колективі» Батьки всіх вікових груп Упродовж року Вихователі усіх вікових груп
5.2 Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини Батьки всіх вікових груп Упродовж року Практичний психолог
5.3 Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» Батьки старших дошкільних груп Січень-лютий Практичний психолог
5.4 Інформаційна робота через інтернет-сторінки, сайт закладу Учасники освітнього процесу Упродовж року Вихователь-методист

Вихователь-методист                                          Балаш О.Р.

dudaryk