Структура методичної роботи
Структура методичної роботи ЗДО № 23 «Дударик»
на 2024 – 2025 н.р.
Педагогічні ради |
Настановча.
(09.2024) |
Тематична педрада
(11.2024) «Звукова культура мовлення як складова загальної мовленнєвої культури людини»
|
Тематична педрада
(02.2025) «Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва». Художньо-продуктивна діяльність» |
Атестація педагогічних працівників у 2024-2025 навчальному році
(03.2025) |
Підсумкова педрада
(05.2025) |
Форми методичної роботи |
Колективні |
Педагогічні читання | 01.2025 «Ментальне здоров’я: збереження та профілактика» |
Семінари
Науково-методичний «БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»
|
Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини» (звукова культура мовлення ) 11.2024 |
Особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» 02.2025 | |
Семінари-практикуми
– «Школа інноваційних технологій»
|
Нетрадиційні підходи у формуванні звукової культури у дітей дошкільного віку 10.2024 |
Інноваційні підходи до формування у дітей мистецько-творчої компетентності
Арт-освіта 01.2025 |
|
Семінар-практикум
«Творчість на кінчиках пальців»
|
Дидактичні ігри та посібники (формування звукової культури мовлення)
12.2024 |
Декоративно- ужиткове мистецтво. 03.2025 | |
Школа передового педагогічного досвіду
«Архітектори освітнього процесу»
|
Ознайомлення з методичним посібником «Гуцульський орнамент на кераміці». (з досвіду роботи педагогів ЗДО №15 «Гуцулочка» 05.2025 |
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда
|
Ротикопластика – тренажер для язика (практикум) 09.2024 |
Нетрадиційні підходи у навчанні правильної вимови звуків у дошкільників. 04.2025 |
Психолого-педагогічна вітальня
«Формула психічного здоров’я» (психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану)
|
Вплив посттравмівного стану дорослих на дитину: що розповісти батькам 10.2024
|
Ефективні арт-техніки для внутрішньої саморегуляції.12.2024 |
Консультації
Веселі тренування для правильної постави. | |
Навчаємо дітей дбати про свою безпеку | |
Опановуємо з дітьми мистецтво спостереження | |
Звукова фізкультура у роботі з дітьми дошкільного віку | |
Скажи «риба»: виправляємо вимову за допомогою коректурних таблиць | |
Формування культурно-гігієнічних навичок — необхідна умова здорового способу життя | |
Артосвіта дошкільників – емоції + творчість | |
Навчаємо дитину бачити світ у картинах художників | |
Як навчити дітей правильно поводитися із побутовими відходами | |
Три ідеї для організації діяльності дітей у парку | |
Чарівні вузлики для гри та навчання |
Педагогічні години
|
Методичні рекомендації |
«Правила організації туристичних походів з дошкільниками» |
Виставки, конкурси | – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року
– виставка з природного та покидькового матеріалу «Золоті фарби осені»; “Ой ти, зимонько-зима”;
– тематичні виставки малюнків – «З Україною в серці», «Козацькому роду – нема переводу» – «Подарунки від святого Миколая» – «Різдво на порозі!» – «Зацвіла в долині червона калина» – “Христос Воскрес! Радіє світ!” – конкурс-виставка новітніх дидактичних посібників з питань формування мовленнєвої та мистецько-творчої компетентності -виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій” – конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар» – конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище» – конкурс-огляд «Мистецько-творчий осередок в груповому приміщенні»
|
Музей методичних знахідок | 1.Зернини педагогічного досвіду.
2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми. |
Педагогічна вітальня |
|
Дні методичного кабінету. | |
Флешмоби |
|
|
|
(ста «День землі»
|
|
33 «Україна вишивана» | |
День шахів та шашок. Шаховий турнір. |
Групові |
Методичні об’єднання | Згідно планів керівників МО.
Внутрісадкове МО. |
«Школа професійної адаптації та наставництва»
|
Керівник Рогожа Л.Ф. |
Методичні тижні
Тижні педагогічної творчості
|
Проводити Тиждень педагогічної творчості:
тиждень безпеки дитини
– тиждень медіа-освіти
|
Наставництво | Осідач Л.В., Рогожа, С.А. Облогіна, С.С.Камінська, М.В.Козенко, Л.Ф.,Карпюк Н.Л., Денега М.М. |
Ініціативні групи | |
Клуб «Школа батьківства» | |
Круглі столи |
комунікаційна компетентність – «Життя в стилі еко» |
Консультації (групові) | Можливості малюків під час взаємодії з однолітками та дорослими (ранній вік) |
Читаємо легко, або як навчаємо грамоти дошкільників | |
Музичні вправи, що допоможуть зменшити фізичне та емоційне напруження в дітей | |
Види і причини виникнення порушень звуковимови | |
Розпорядок дня та його значення для здоров’я дітей | |
Приклади тестів для перевірки рівня розвитку дрібної моторики дитини | |
Розвивальне середовище з українським колоритом |
Індивідуальні |
Самоосвіта | 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ЗДО.
2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період дії воєнного стану 2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021). 3.Впровадження новітніх технологій в освітній процес. 4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2022р. 5. Закон «Про дошкільну освіту» 6. Участі у вебінарах, семінарах, конференціях, конкурсах тощо. |
Докурсові і післякурсові завдання | Написання проектів, звіт про проходження курсів. |
Діагностування, анкетування | Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести |
Співбесіди | З вихователями, які атестуються.
З вихователями початківцями. |
Взаємовідвідування | З метою обміну досвіду. |
Творча група | «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти» |