Про нас
ДОРОГІ НАШІ БАТЬКИ!
Щиро дякуємо Вам за активну участь у освітньому процесі, за підтримку та спільну плідну працю з колективом закладу, за розуміння проблем садочка та сприяння у їх вирішенні.
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 23 „Дударик” підпорядкований Департаменту освіти та науки виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
Розпочав свою роботу 01.03.1990 року на підставі рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради від 14.02.1990 р. №35.
Наша адреса:
Україна, 76026
м. Івано-Франківськ
вул. Сухомлинського, 10A
тел.: 75-33-69
E-mail: [email protected]
РЕЖИМ РОБОТИ
Навчальний рік у закладі починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. Літній період починається 1 червня і закінчується 31 серпня.
Режим роботи закладу дошкільної освіти, та тривалість перебування в ньому дітей встановлюється його засновником відповідно до законодавства.
Побудований за типовим проектом і розрахований на 255 дітей.
Станом на 01.09.2024 р.:
Кількість груп всього: 13 груп
– раннього віку – 1 (від 2 до 3 років)
– дошкільного віку – 12
- 4 групи дітей молодшого віку – від 3 до 4 років
- 3 групи дітей середнього віку – від 4 до 5 років;
- 5 груп дітей старшого віку – від 5 до 6 років;
Діє 6 інклюзивних груп в яких навчаються діти з ООП (особливими освітніми потребами)
Режим роботи груп:
- 12 годин – 6 груп
- 10,5 годин – 7 груп
Кількість дітей: 365 дитини
Для гармонійного розвитку малюків обладнано:
-
Музично-хореографічний зал.
-
Фізкультурний зал.
Умови доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами:
-
доступний заїзд до приміщень: наявність пандуса
-
безпроблемне пересування на візку територією закладу
-
інформація про умови доступності приміщення розміщена у місці, доступному для візуального сприйняття дорослим, що супроводжує дитину.
Кабінети:
-
Методичний;
-
Медичний;
-
Фізіотерапевтичний;
-
Кабінет практичного психолога;
-
Логопедичний;
-
Англійської мови;
-
Ресурсна кімната.
Напрями роботи ЗДО:
-
Художньо-естетичний;
-
Музично-хореографічний;
-
Мовленнєвий.
Структура та органи управління закладу освіти
Система управління закладом дошкільної освіти освіти визначається Законом України «Про освіту» та установчими документами.
Згідно до ст.20, п.1 Закону України “Про дошкільну освіту”, п.41 Положення про дошкільний навчальний заклад, керівництво дошкільним навчальним закладом здіснює його директор.
Згідно до ст.20, п.2 Закону України “Про дошкільну освіти”, п.42 Положення про дошкільний навчальний заклад, колегіальним постійно діючим органом управління дошкільним навчальним закладом є педагогічна рада.
Згідно до ст.20, п.3 Закону України “Про дошкільну освіту”, п.45 Положення про дошкільний навчальний заклад, органом громадського самоврядування в ДНЗ є загальні збори (конференція) колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, що скликаються не рідше одного разу на рік.
Управління закладом освіти в межах повноважень, визначених законами та установчими документами цього закладу, здійснюють:
-засновник (засновники);
-керівник закладу освіти;
-колегіальний орган управління закладу освіти – педагогічна рада;
-колегіальний орган громадського самоврядування;
-інші органи, передбачені спеціальними законами та/або установчими документами закладу освіти.
Права і обов’язки засновника закладу освіти
1. Права і обов’язки засновника щодо управління закладом освіти визначаються законами України, установчими документами закладу освіти.
2. Засновник закладу освіти або уповноважена ним особа:
-затверджує установчі документи закладу освіти, їх нову редакцію та зміни до них;
-укладає строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти, обраним (призначеним) у порядку, встановленому законодавством та установчими документами закладу освіти;
-розриває строковий трудовий договір (контракт) з керівником закладу освіти з підстав та у порядку, визначених законодавством та установчими документами закладу освіти;
-затверджує кошторис та приймає фінансовий звіт закладу освіти у випадках та порядку, визначених законодавством;
-здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти;
-здійснює контроль за дотриманням установчих документів закладу освіти;
-забезпечує створення у закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;
-здійснює контроль за недопущенням привілеїв чи обмежень (дискримінації) за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
-реалізує інші права, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти.
3. Засновник або уповноважена ним особа не має права втручатися в діяльність закладу освіти, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами.
4. Засновник або уповноважена ним особа може делегувати окремі свої повноваження органу управління закладу освіти та/або наглядовій (піклувальній) раді закладу освіти.
5. Засновник має право створювати заклад освіти, що здійснює освітню діяльність на кількох рівнях освіти.
6. Засновник закладу освіти зобов’язаний:
-забезпечити утримання та розвиток матеріально-технічної бази заснованого ним закладу освіти на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов;
-у разі реорганізації чи ліквідації закладу освіти забезпечити здобувачам освіти можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти;
-забезпечити відповідно до законодавства створення в закладі освіти безперешкодного середовища для учасників освітнього процесу, зокрема для осіб з особливими освітніми потребами
Керівник закладу освіти
1. Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
Повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти визначаються законом та установчими документами закладу освіти.
Керівник є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами закладу освіти.
2. Керівник закладу освіти призначається засновником у порядку, визначеному законами та установчими документами, з числа претендентів, які вільно володіють державною мовою і мають вищу освіту.
Додаткові кваліфікаційні вимоги до керівника та порядок його обрання (призначення) визначаються спеціальними законами та установчими документами закладу освіти.
Керівник закладу освіти в межах наданих йому повноважень:
-організовує діяльність закладу освіти;
-вирішує питання фінансово-господарської діяльності закладу освіти;
-призначає на посаду та звільняє з посади працівників, визначає їх функціональні обов’язки;
-забезпечує організацію освітнього процесу та здійснення контролю за виконанням освітніх програм;
-забезпечує функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
-забезпечує умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти;
-сприяє та створює умови для діяльності органів самоврядування закладу освіти;
-сприяє здоровому способу життя здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
-здійснює інші повноваження, передбачені законом та установчими документами закладу освіти.
-керівництво закладом загальної середньої освіти здійснює директор, повноваження якого визначаються законом, статутом закладу освіти та трудовим договором.
Адміністрація
Директор
МАРКОВСЬКА Надія Іванівна
Педагогічне кредо:
«Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення – запорука професійного успіху».
Улюблений вислів:
«Живи так, щоб після зустрічі з тобою кожна людина почувала себе щасливішою».
Години прийому громадян:
Вівторок 13.00-15.00
Четвер 13.00-15.00
тел. 75-33-69
Вихователь-методист
БАЛАШ
Оксана
Романівна
Життєве кредо:
«Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом…».
Педагогічне кредо:
«Правильно навчає той, хто навчає цікаво».
Педагогічний склад закладу:
Вихователі – 26;
Практичний психолог – 1;
Музичні керівники – 2;
Інструктор з фізкультури – 2;
Асистенти вихователя – 7.
Колегіальним постійно діючим органом управління закладом є педагогічна рада, головою якої є керівник закладу. До складу педагогічної ради входять усі педагогічні працівники закладу, сестри медичні старші, спеціалісти. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування є загальні збори (конференція) колективу закладу.
Благодійний фонд
«Піклувальна рада» ЗДО №23 «Дударик»
2024-2025 навчальний рік
Голова БФ «Піклувальна рада»
Грох Людмила Валеріївна
Контактний телефон: 096 89 06 870
Правління БФ « Піклувальна рада»
Бережанська Ірина Михайлівна
Гаєвська Марія Василівна
Коновалюк Галина Василівна
Григорів Марія Михайлівна
Зливко Галина Олегівна
Наглядова рада БФ « Піклувальна рада»
Повх Марія Миколаївна
Паламар Оксана Ярославівна
Грижак Наталія Михайлівна
БФ ПР ЗДО № 23 «Дударик » ІПН/ЄДРПОУ 34845253
Номер р/р UA573052990000026009035503491
МФО 336677
Рада ЗДО № 23 « Дударик»
на 2024-2025 навчальний рік
Голова Ради закладу
Сачинський Володимир Богданович
Заступник голови Ради закладу
Шевчук Уляна Миронівна
Члени ради:
- Кіндзерська Мар’яна Василівна
- Слобода Наталія Володимирівна
- Скробач Юлія Мирославівна
- Караван Наталія Володимирівна
- Петриковець Руслана Володимирівна
- Осипів Оксана Ярославівна
- Гаврилюк Любов Григорівна
- Повх Марія Миколаївна
- Голинський Роман Миколайович
- Шкреметко Марта Іванівна
- Кушнірук Ірина Михайлівна
- Дземан Оксана Володимирівна
- Марковська Надія Іванівна
- Балаш Оксана Романівна
- Козенко Марія Василівна
- Кашуба Леся Михайлівна
- Камінська Світлана Степанівна
- Говера Ольга Борисівна
- Сончак Лідія Іванівна
- Захарчук Галина Миколаївна
- Кукудяк Іванна Вікторівна
- Бідочко Галина Василівна
- Плужнікова Надія Володимирівна
- Фалдина Христина Ігорівна