План роботи з організації інклюзивного навчання на 2024-2025 н. р.
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Відповідальні |
1 | Опрацювати нормативно-правову базу документів з питань інклюзивної освіти
|
Протягом року | Директор ЗДО,
вихователь-методист |
2 | Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. | Вересень | Директор ЗДО,
вихователь-методист |
3 | Рекомендована література організації освітньої та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. | Вересень | Вихователь-методист |
4 | Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» | Січень-березень | Практичний психолог |
5 | Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо рекомендації МОН» | Жовтень | Вихователь-методист |
6 | Тренінг «Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі» | Жовтень | Практичний психолог |
7 | Консультації для педагогів «Так» і «Ні» в роботі з дитиною з ОПП», «Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію», «Десять міфів про аутизм» | Листопад
Грудень Січень |
Вихователь-методист |
8 | Проблемний стіл «Організовуємо співпрацю з батьками дітей з ООП» | Грудень | Вихователь-методист
Практичний психолог |
9 | Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» | Січень | Вихователь-методист
Практичний психолог |
10 | Синтез думок «Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами)» | Березень | Вихователь-методист
Інструктор з фізичної культури |
11 | Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості» | Жовтень | Вихователь-методист
Музичні керівники |
12 | Методичний міст «Кваліфікаційні вимоги до вихователя в інклюзивній групі» | Листопад | Вихователь-методист
Практичний психолог |
13 | Психолого-педагогічна вітальня (тренінги)
– Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі. (семінар-практикум) – Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти) |
Вересень-травень | Вихователь-методист
Практичний психолог |
14 | Поради спеціаліста «Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон.» | Лютий | Сестра медична старша |
15 | Обмін думками «Лялька-персона в інклюзивному освітньому просторі: навчаємо дітей взаємодіяти» | Лютий | Вихователь-методист
|
16 | Порадник «У групі «особлива дитина»: як налагодити взаємодію» | Квітень | Вихователь-методист
Практичний психолог |
17 | Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» | Травень | Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів |
18 | Методичні посиденьки «Музична діяльність дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі» | Листопад | Вихователь-методист
Музичні керівники |