План роботи з організації інклюзивного навчання на 2025-2026 н. р.
Орієнтовний план роботи з організації інклюзивного навчання
на 2025-2026 навчальний рік
| № | Зміст роботи | Термін проведення | Відповідальні |
| 1 | Опрацювати нормативно-правову базу документів з питань інклюзивної освіти. Нове положення про команду супроводу дитини з ООП. | Протягом року
Вересень |
Директор ЗДО,
вихователь-методист |
| 2 | Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. | Вересень | Директор ЗДО,
вихователь-методист |
| 3 | Рекомендована література організації освітньої та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. | Вересень | Вихователь-методист |
| 4 | Організація корекційно-відновлювальної роботи в ресурсній кімнаті | Вересень | Вихователь-методист |
| 5 | Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо рекомендації МОН» | Жовтень | Вихователь-методист |
| 6 | Тренінг «Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі» | Жовтень | Практичний психолог |
| 7 | Проблемний діалог «Налагоджуємо взаємодію з дітьми та батьками в інклюзивній групі». | Жовтень
|
Вихователь-методист |
| 8 | Консультації для педагогів «У групі «особлива дитина»: як налагодити взаємодію», «Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей із синдромом Дауна»,
«Формування емоційної сфери та розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку», «Дидактичні ігри мовленнєвого та фізкультурно-оздоровчого спрямування» |
Листопад
Грудень Січень Лютий |
Вихователь-методист,
практичний психолог, інструктор з фізкультури |
| 9 | Інклюзивна освіта дошкільників: базові поняття | Листопад | Вихователь-методист
|
| 10 | Практичне заняття «Ігри та вправи «Навички практичного життя» (Монтессорі-терапія) | Грудень | Вихователь-методист
Практичний психолог |
| 11 | Музика для всіх: організовуємо заняття в інклюзивній групі | Січень | Вихователь-методист,
музичний керівник |
| 12 | Семінар-практикум «Формуємо в не мовленнєвих дітей з РАС уміння використовувати елементарні засоби комунікації та взаємодії» | Лютий | Вихователь-методист,
вчитель-логопед |
| 13 | Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» | Січень-березень | Практичний психолог |
| 14 | Лекція-презентація «Кінезіологія в контексті формування творчої особистості дітей дошкільного віку» | Лютий | Вихователь-методист
|
| 15 | Бюро педагогічних знахідок Використання комп’ютерних технологій під час корекційно – відновлювальної роботи | Березень | Вихователь-методист
|
| 16 | Поради спеціаліста «Розпорядок дня та його значення для здоров’я дітей» | Березень | Сестра медична старша |
| 17 | Обмін думками «Механізм пізнання світу через сенсорну інтеграцію» | Квітень | Вихователь-методист, спеціалісти
|
| 18 | М’язова релаксація як засіб зниження тривожності у дітей | Квітень | Вихователь-методист, вчитель-реабілітолог |
| 19 | Конференція «Формування в суспільстві позитивного ставлення до дітей з особливими освітніми потребами» | Травень | Директор ЗДО, вихователь-методист |
| 20 | Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» | Травень | Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів |