Орієнтовний план роботи з організації інклюзивного навчання на 2021-2022 навчальний рік

Зміст роботи Термін проведення Відповідальні
1

Опрацювання нормативно-правових документів з питань інклюзивної освіти:

Закон України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;

Постанова КМУ №545 від 12.07.2015р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

Наказ МОН України від 06.02.2015 р. №104/52 «Про затвердження порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»;

Наказ МОН України від 08.06.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;

Лист МОН від 25.06.2020 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища у ЗДО»

Лист МОНУ «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину»

Лист МОНУ щодо створення освітнього інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти від 24.06.2020

Протягом року Зав. ДНЗ, вихователь-методист
2 Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. Вересень Зав.ДНЗ, вихователь-методист
3 Ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивної освіти на веб-сайті закладу. «Офіційний вісник» Вересень Вихователь-методист
4 Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» Січень-березень Практичний психолог
5 Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії» Жовтень Вихователь-методист
6 Методичний міст «Основні завдання соціально-психологічної служби в роботі з дітьми з особливими потребами» Жовтень Вихователь-методист
7 Консультація для педагогів «Створення безбар’єрного середовища в навчанні дітей» Листопад Вихователь-методист
8 Проблемний стіл «Навчання і розвиток дітей з розладами аутистичного спектру» Грудень Практичний психолог
9 Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» Січень Вихователь-методист

Практичний психолог

10 Синтез думок «Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами)» Березень Вихователь-методист

Інструктор з фізичної культури

11 Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості» Жовтень Вихователь-методист

Музичні керівники

12 Квест «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо документ МОНУ за 5 хвилин» Січень Вихователь-методист

Практичний психолог

13

Психолого-педагогічна вітальня (тренінги):

Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі. (семінар-практикум)

Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти)

Вересень-травень Вихователь-методист

Практичний психолог

14 Поради спеціаліста «Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон.» Лютий Сестра медична старша
15 Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» Травень Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів

dudaryk