Структура методичної роботи
Структура методичної роботи ДНЗ № 23 «Дударик»
на 2021 – 2022 н.р.
Педагогічні ради |
Настановча.
(08.2021) |
Тематична педрада
Тема «Формування особистісної зрілості дошкільника (особистісна компетентність)» (11.2021)
|
Тематична педрада
Тема «Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти» (02.2022)
|
Атестація педагогічних працівників у 2021-2022 навчальному році
(03.2022) |
Підсумкова педрада
(05.2022) |
Форми методичної роботи |
Колективні |
Педагогічні читання | «Формуємо розвивальне середовище в закладі дошкільної освіти» |
Семінари
Науково-методичний «БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»
|
Державний стандарт дошкільної освіти: аналізуємо зміни. |
Сутнісна характеристика освітніх напрямів БКДО. | |
Умови реалізації оновленого Стандарту: педагог як фахівець, який стимулює процес розвитку дитини. | |
Семінари-практикуми
– «Школа інноваційних технологій»
|
– Методика «PERSONA DOLLS»: соціально-психологічний розвиток дошкільника
– метод кубування – Куб Б.Блума |
Нові стратегії освітнього напряму «Мовлення дитини. Основи грамоти»
– Навчання ранньому читанню за методикою Л. Шелестової – Навчання ранньому читанню за кубиками Зайцева |
|
Семінар-практикум
«Творчість на кінчиках пальців»
|
Артосвіта дошкільників – емоції+творчість (різні техніки) |
Дизайн і технології (художня праця) | |
Школа передового педагогічного досвіду
«Архітектори освітнього процесу»
|
Л.Калуська «Ангеликова школа» (авторський проект) |
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда
|
Ігри та вправи для формування граматично правильного мовлення дошкільників. (семінар-практикум
для педагогів) |
Використання мнемотехніки на заняттях як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. (практичне заняття для педагогів) |
Психолого-педагогічна вітальня
«Абетка емоційного інтелекту»
|
Емоційна компетентність як життєвий ресурс. (семінар-практикум) |
Емоційний інтелект як здатність усвідомлювати й визнавати власні почуття. (скарбничка досвіду) |
Консультації
Про безпеку дбаємо. Як розмовляти з дітьми про COVID – 19. | |
Пас, гол, шах і мат – навчаємо дітей грати у спортивні ігри | |
Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей. | |
Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини | |
Як формувати особистісну зрілість дошкільника | |
Зимова прогулянка: що взяти до уваги | |
Граємо й читаємо: інтерактивна наочність на заняттях з грамоти | |
Письмо без сліз. Підготовка руки до письма | |
Музичні нейроігри | |
Як убезпечити дитину вдома | |
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути |
Педагогічні години
|
Методичні рекомендації |
«Формування творчих здібностей дошкільнят засобами музично-дидактичних ігор» |
Виставки, конкурси | – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року
– виставка з природного та покидькового матеріалу «Золоті фарби осені»; “Ой ти, зимонько-зима”;
– тематичні виставки малюнків – «Подарунки від святого Миколая» – «Різдво на порозі!» – «Зацвіла в долині червона калина» – “Христос Воскрес! Радіє світ!” – конкурс-виставка новітніх дидактичних посібників з питань формування у дітей основ грамоти та особистісної компетентності -виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій” – конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар» – конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище» – конкурс-огляд «Куток психологічного розвантаження»
|
Музей методичних знахідок | 1.Зернини педагогічного досвіду.
2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми. |
Педагогічна вітальня |
|
Дні методичного кабінету. | |
Флешмоби |
|
|
|
«День землі»
|
|
33 «Україна вишивана» | |
День шахів та шашок. Шаховий турнір. |
Групові |
Методичні об’єднання | Згідно планів керівників МО.
Внутрісадкове МО. |
«Школа професійної адаптації та наставництва»
|
Керівник Рогожа Л.Ф. |
Методичні тижні
Тижні педагогічної творчості
|
Проводити Тиждень педагогічної творчості:
-тиждень «Ангеликова школа»
|
Наставництво | Вихователі: Говера О.Б., Камінська С.С., Шуляк О.М., Рогожа ЛФ., Осідач Л.В., Карпюк Н.Л.,
|
Ініціативні групи |
|
Клуб «Школа батьківства» | |
Круглі столи |
партнерська взаємодія»
|
Консультації (групові) | Поцілунок у долоньки, або як допомогти дитині звикнути до дитячого садка |
Як поліпшити рухову активність дітей раннього віку | |
П’ять травм на ігровому майданчику, яким ви можете запобігти
|
|
Картотека релаксаційних музичних вправ на осінь | |
Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог? | |
Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними | |
Профілактика шкільної дезадаптації шестирічок |
Індивідуальні |
Самоосвіта | 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ДНЗ.
2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період адаптивного карантину. 2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021). 3.Впровадження новітніх технологій в навчально-виховний процес. 4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2107р.) |
Докурсові і післякурсові завдання | Написання проектів, звіт про проходження курсів. |
Діагностування, анкетування | Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести |
Співбесіди | З вихователями, які атестуються.
З вихователями початківцями. |
Взаємовідвідування | З метою обміну досвіду. |
Творча група | «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти» |
Вивчення досвіду роботи вихователів | Сончак Л.І. «Розвиток пізнавального інтересу до природи у пошуково-дослідницькій діяльності» |