Структура методичної роботи

Структура методичної роботи ДНЗ № 23 «Дударик»

на 2021  2022 н.р.

Педагогічні ради

 

Настановча.

(08.2021)

Тематична педрада

Тема «Формування особистісної зрілості дошкільника (особистісна компетентність)»

(11.2021)

 

Тематична педрада

Тема «Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»

(02.2022)

 

Атестація педагогічних працівників у 2021-2022 навчальному році

(03.2022)

Підсумкова педрада

(05.2022)

 

 

Форми методичної роботи

 

Колективні

 

Педагогічні читання «Формуємо розвивальне середовище в закладі дошкільної освіти»

 

Семінари

Науково-методичний

«БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»

 

Державний стандарт дошкільної освіти: аналізуємо зміни.
  Сутнісна характеристика освітніх напрямів БКДО.
  Умови реалізації оновленого Стандарту: педагог як фахівець, який стимулює процес розвитку дитини.
Семінари-практикуми

– «Школа інноваційних технологій»

 

– Методика «PERSONA DOLLS»:  соціально-психологічний розвиток дошкільника

– метод кубування – Куб Б.Блума

  Нові стратегії освітнього напряму «Мовлення дитини. Основи грамоти»

– Навчання ранньому читанню

за методикою Л. Шелестової

– Навчання ранньому читанню за кубиками Зайцева

Семінар-практикум

«Творчість на кінчиках пальців»

 

Артосвіта дошкільників – емоції+творчість (різні техніки)
  Дизайн і технології (художня праця)
Школа передового педагогічного досвіду

«Архітектори освітнього процесу»

 

Л.Калуська «Ангеликова школа»  (авторський проект)
   
Постійно діючий семінар вчителя-логопеда

 

Ігри та вправи для формування граматично правильного мовлення дошкільників. (семінар-практикум

для педагогів)

  Використання мнемотехніки на заняттях як засіб розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку. (практичне заняття для педагогів)

 

Психолого-педагогічна вітальня

«Абетка емоційного інтелекту»

 

Емоційна компетентність як життєвий ресурс. (семінар-практикум)
  Емоційний інтелект як здатність усвідомлювати й визнавати власні почуття. (скарбничка досвіду)

 

                                                                        Консультації

Про безпеку дбаємо. Як розмовляти з дітьми про COVID – 19.  
Пас, гол, шах і мат – навчаємо дітей грати у спортивні ігри  
Розвивальне середовище не напоказ, а для дітей.  
Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини  
Як формувати особистісну зрілість дошкільника  
Зимова прогулянка: що взяти до уваги  
Граємо й читаємо: інтерактивна наочність на заняттях з грамоти  
Письмо без сліз. Підготовка руки до письма  
Музичні нейроігри  
Як убезпечити дитину вдома  
П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути

                                                                    Педагогічні години

Опрацювання нормативних документів освітньо-виховної роботи в дошкільному навчальному закладі
Лекція-презентація «Внутрішня система забезпечення якості освіти»
Опрацювання нормативних документів з атестації та підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Академічна доброчесність-один із показників якісної освіти в закладі освіти»
Анонсування передового педагогічного досвіду міста, області
Проблемний стіл «Самоосвіта – один із чинників розвитку професійної компетентності педагога»
Скарбничка педагогічних термінів «Новітні форми роботи в дошкільній освіті»
Методична сесія «Державна мова у сфері освіти. Закон про державну мову»
Звіт педагогів про проходження курсової перепідготовки
Скринька ідей та пропозицій «Челендж у дитячому садку? Приймаєте виклик?»
Анонс методичних новинок у видавництві.
Звіти вихователів про підсумки виконання рішень методичних об’єднань, семінарів, шкіл передового досвіду.
Презентація методичних рекомендацій (посібників, системи планування тощо)

 

 

Методичні рекомендації
  • «Ігри з м’ячем: вплив на здоров’я і розвиток дитини»
  • «Створення  сенсорно-збагаченого середовища»
  • “Як організувати куток психологічного розвантаження (усамітнення) в дитячому садку»
  • «Розвиваємо довільну поведінку у дошкільників через сюжетно-рольову гру»
  • «Дошкільникам про різні способи вимірювання земної поверхні»
  • «Як побачити красу, ознайомлюємо дітей зі світом мистецтва»
  • «Зупинки екологічної стежки в закладі дошкільної освіти»

«Формування творчих здібностей дошкільнят засобами музично-дидактичних ігор»

 

Виставки, конкурси – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року

– виставка з природного та покидькового  матеріалу

«Золоті фарби осені»;

“Ой ти, зимонько-зима”;

 

– тематичні виставки малюнків

– «Подарунки від святого Миколая»

– «Різдво на порозі!»

– «Зацвіла в долині червона калина»

– “Христос Воскрес! Радіє світ!”

– конкурс-виставка новітніх дидактичних  посібників з питань формування у дітей основ грамоти та особистісної компетентності

-виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій”

– конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар»

– конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище»

– конкурс-огляд «Куток психологічного розвантаження»

 

 

Музей методичних знахідок 1.Зернини педагогічного досвіду.

2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми.

Педагогічна вітальня
  • Функціональна готовність дитини до шкільного навчання;
  • Види компетентностей дошкільника;
  • Що потрібно для успішного старту першокласника;
  • Запитання і відповіді: «Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки»
  • Наступність у формуванні навчальних умінь
Дні методичного кабінету.  
Флешмоби
  1. День дошкілля
 
  1. «Козацькому роду нема переводу»
   «День землі»

 

  33 «Україна вишивана»
День шахів та шашок. Шаховий турнір.  

 

Групові

 

Методичні обєднання Згідно планів керівників МО.

Внутрісадкове МО.

 

«Школа професійної адаптації та наставництва»

 

Керівник Рогожа Л.Ф.

 

Методичні тижні

Тижні педагогічної творчості

 

Проводити Тиждень педагогічної творчості:

  • тиждень рухової активності, Олімпійський тиждень
  • тиждень БЖД

 

  • тиждень охорони праці
  • тиждень психологічного розвантаження
  • тиждень медіа-освіти
  • день методичного кабінету

-тиждень «Ангеликова школа»

  • тиждень до Міжнародного дня рідної мови
  • тиждень екологічного виховання (сортування сміття)
  • тиждень соціальної і фінансової грамотності (за програмою “Афлатот»
  • тиждень трудового виховання
  • тиждень краєзнавства;
  • тиждень проекту «Школа»

 

  • тиждень музики і танцю
  • тиждень кольоротерапії

 

Наставництво Вихователі: Говера О.Б., Камінська С.С., Шуляк О.М., Рогожа ЛФ., Осідач Л.В., Карпюк Н.Л.,

 

 

Ініціативні групи

 
Клуб «Школа батьківства»  
Круглі столи
  • «Життя за розкладом, або навіщо дитині розпорядок дня»
  • «Педагоги+батьки=

партнерська взаємодія»

  • – «Лідер живе в кожному: перевірено педагогами»
Консультації (групові) Поцілунок у долоньки, або як допомогти дитині звикнути до дитячого садка
  Як поліпшити рухову активність дітей раннього віку
  П’ять травм на ігровому майданчику, яким ви можете запобігти

 

  Картотека релаксаційних музичних вправ на осінь
  Хто насправді не вміє грати: діти чи педагог?
  Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними
  Профілактика шкільної дезадаптації шестирічок

 

Індивідуальні

 

Самоосвіта 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ДНЗ.

2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період адаптивного карантину.

2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021).

3.Впровадження новітніх технологій в навчально-виховний процес.

4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2107р.)

 

Докурсові і післякурсові завдання Написання проектів, звіт про проходження курсів.

 

Діагностування, анкетування Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести

 

Співбесіди З вихователями, які атестуються.

З вихователями початківцями.

Взаємовідвідування З метою обміну досвіду.

 

Творча група «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти»

 

Вивчення досвіду роботи вихователів Сончак Л.І. «Розвиток пізнавального інтересу до природи у пошуково-дослідницькій діяльності»