Структура методичної роботи
Структура методичної роботи ЗДО № 23 «Дударик»
на 2025 – 2026 н.р.
| Педагогічні ради |
| Настановча.
(09.2025) |
Тематична педрада
(11.2025) «Формування граматичної правильності мовлення. Граматична компетенція»
|
Тематична педрада
(02.2026) «Формування основ безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях у дітей дошкільного віку» |
| Атестація педагогічних працівників у 2025-2026 навчальному році
(03.2026) |
Підсумкова педрада
(05.2026) |
| Форми методичної роботи |
| Колективні |
| Педагогічні читання | 01.2026 «Цифрова грамотність педагога. ШІ в освіті» |
| Семінари
Науково-методичний «БКДО – 2021. Зміст та умови реалізації.»
|
Реалізація Державного стандарту дошкільної освіти за освітнім напрямом «Мовлення дитини» (граматична правильність мовлення) 11. 2025 |
| Сутнісна характеристика освітнього напряму «Особистість дитини» (здоров’язбережувальна компетентність: безпека життєдіяльності) 02.2026 | |
| Семінари-практикуми
– «Школа інноваційних технологій»
|
Нетрадиційні підходи у формуванні граматичної правильності мовлення у дітей дошкільного віку 10.2025 |
| Ефективні інноваційні підходи у формуванні основ безпеки та норм поведінки в надзвичайних ситуаціях у дітей дошкільного віку 01.2026 | |
| Семінар-практикум
«Творчість на кінчиках пальців»
|
Дидактичні ігри та посібники (формування граматичної правильності мовлення)12.2025 |
| Посібники з БЖД своїми руками з покидькових матеріалів 03.2026 | |
| Школа передового педагогічного досвіду
«Архітектори освітнього процесу»
|
Шаховий світ у дитячому садку 05.2026 |
| Постійно діючий семінар вчителя-логопеда
|
Формування граматичної правильності мовлення у дошкільників за допомогою логопедичних ігор та вправ 09.2025 |
| Пропаганда логопедичних знань серед батьків та їх інтегрування в процес корекції мовлення 04.2026 |
| Психолого-педагогічна вітальня
«Формула психічного здоров’я» (психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану)
|
Як не транслювати дитині тривожний фон: рекомендації для батьків 10.2025 |
| Допомагаємо дитині впоратися зі стресом 12.2025 | |
| Коробка спокою: чим наповнити та як використовувати (психосоціальна підтримка в умовах воєнного стану для батьків, дітей ВПО) 01.2026 |
Консультації
| Як покращити фізичний розвиток дошкільника | |
| Гнучке планування, або Адаптуємо освітній процес до потреб дітей | |
| Небезпечні знахідки: як захистити дитину під час прогулянки | |
| Організовуємо контроль за формуванням без пекових навичок у дітей | |
| Граматична компетенція – засобами гри | |
| Харчування й сон у ЗДО: допомагаємо дитині звикнути | |
| Використовуємо Pop-it у роботі з дошкільниками | |
| Інтерактивний куб, формуємо у дітей навички пожежної безпеки | |
| STREAM–освіта для дошкільників: досвід практиків | |
| Профорієнтація дошкільнят, або Ознайомлення дітей із професіями дорослих | |
| Майбутній першокласник не хоче йти до школи: які причини та що робити | |
Педагогічні години
|
| Методичні рекомендації | – «Створюємо в групі календар взаємодії для дітей»
– «Мистецтво проти стресу, або театральна халабуда в укритті» – «Як не перетворити святковий ранок на стрес для дитини» – «Як навчаємо дітей берегти довкілля і до чого тут каліфорнійський черв’як» – «Обираємо ігри й іграшки для малюків: підказки батькам і педагогам» – «Вивчаємо кольори: новий зміст знайомих ігор» – «Круги Луллія в роботі з дошкільниками: досвід практиків» – «Як створювати ілюстровані матеріали в сервісі VistaCreate» – «Розвиваємо сенсомоторний інтелект дітей під час ігор з кухонним начинням «Формування почуття власної гідності в дошкільника» |
| Виставки, конкурси | – огляд-конкурс готовності груп до нового навчального року
– виставка з природного та покидькового матеріалу «Золоті фарби осені»; “Ой ти, зимонько-зима”;
– тематичні виставки малюнків – «З Україною в серці», «Козацькому роду – нема переводу» – «Подарунки від святого Миколая» – «Різдво на порозі!» – «Зацвіла в долині червона калина» – “Христос Воскрес! Радіє світ!” – конкурс-виставка новітніх дидактичних посібників з питань формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку та БЖД -виставка “Ярмарок педагогічних ідей та технологій” – конкурс серед вихованців «Читаємо «Кобзар» – конкурс-огляд «Найкраще розвивальне середовище» – конкурс-огляд «Куток безпеки» |
| Музей методичних знахідок | 1.Зернини педагогічного досвіду.
2.Новітні педагогічні технології в практику роботи з дітьми. |
| Педагогічна вітальня | Функціональна готовність дитини до шкільного навчання;
Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку; Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти; Запитання і відповіді: «Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки» Наступність у формуванні навчальних умінь; Які навички знадобляться дитині в школі; Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії |
| Дні методичного кабінету. | 01.2026 |
| Флешмоби | 1. День дошкілля |
| 2. «Козацькому роду нема переводу» | |
| (ста «День землі»
|
|
| 33 «Україна вишивана» | |
| День шахів та шашок. Шаховий турнір. |
| Групові |
| Методичні об’єднання | Згідно планів керівників МО.
Внутрісадкове МО. |
| «Школа професійної адаптації та наставництва»
|
Керівник Рогожа Л.Ф. |
| Методичні тижні
Тижні педагогічної творчості
|
Проводити Тиждень педагогічної творчості:
– тиждень рухової активності, Олімпійський тиждень – тиждень БЖД тиждень безпеки дитини – тиждень охорони праці – тиждень української писемності та мови – тиждень «Ангеликова школа» – Всеукраїнський тиждень права – день методичного кабінету – тиждень цифрової грамотності – тиждень «Країна безпеки» – тиждень соціальної і фінансової грамотності (за програмою “Афлатот» – тиждень екологічного виховання (сортування сміття) – тиждень краєзнавства; – тиждень проекту «Школа» – тиждень кольоротерапії – тиждень трудового виховання – проект «Город на підвіконні» |
| Наставництво | Козенко М.В., Рогожа Л.Ф., Демків О.А., Карпюк Н.Л., Облогіна С.А., Бабельська М.Г. |
| Ініціативні групи | |
| Клуб «Школа батьківства» | |
| Круглі столи | «Впровадження нових освітніх програм»
«Цифрова гігієна дітей дошкільного віку» «Соціум та його роль у становленні особистості дошкільника» |
| Консультації (групові) | Шість правил для педагога під час взаємодії з дітьми в період адаптації |
| Читаємо легко, або Як навчаємо грамоти дошкільників | |
| Як розвивати ритмічні здібності рухаючись | |
| Навчаємо дошкільників кататися на санках | |
| Як батькам привчити дитину до питного режиму | |
| Допомагаємо дитині подолати страх костюмованих персонажів | |
| Логодім, або використовуємо нетрадиційне обладнання для розвитку мовлення |
| Індивідуальні |
| Самоосвіта | 1.Нормативно-правова база освітньо-виховної роботи в ЗДО.
2. Нормативно-правова база організації роботи ЗДО в період дії воєнного стану 2. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція 2021). 3.Впровадження новітніх технологій в освітній процес. 4. Програма навчання і розвитку «Українське дошкілля» (нова редакція 2022р. 5. Закон «Про дошкільну освіту» 6. Участі у вебінарах, семінарах, конференціях, конкурсах тощо. |
| Докурсові і післякурсові завдання | Написання проектів, звіт про проходження курсів. |
| Діагностування, анкетування | Діагностичні карти педпрацівників, анкети, тести |
| Співбесіди | З вихователями, які атестуються.
З вихователями початківцями. |
| Взаємовідвідування | З метою обміну досвіду. |
| Творча група | «Зміст та умови реалізації Базового компоненту дошкільної освіти» |