План роботи з організації інклюзивного навчання на 2021-2022 н. р.

Зміст роботи Термін проведення Відповідальні
1

Опрацювання нормативно-правових документів з питань інклюзивної освіти:

Закон України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;

Постанова КМУ №545 від 12.07.2015р. «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

Наказ МОН України від 06.02.2015 р. №104/52 «Про затвердження порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»;

Наказ МОН України від 08.06.2018р. №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;

Лист МОН від 25.06.2020 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища у ЗДО»

Лист МОНУ «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину»

Лист МОНУ щодо створення освітнього інклюзивного середовища в закладі дошкільної освіти від 24.06.2020

Протягом року Зав. ДНЗ, вихователь-методист
2 Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю. Вересень Зав.ДНЗ, вихователь-методист
3 Ознайомлення з нормативно-правовою базою з організації інклюзивної освіти на веб-сайті закладу. «Офіційний вісник» Вересень Вихователь-методист
4 Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами» Січень-березень Практичний психолог
5 Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії» Жовтень Вихователь-методист
6 Методичний міст «Основні завдання соціально-психологічної служби в роботі з дітьми з особливими потребами» Жовтень Вихователь-методист
7 Консультація для педагогів «Створення безбар’єрного середовища в навчанні дітей» Листопад Вихователь-методист
8 Проблемний стіл «Навчання і розвиток дітей з розладами аутистичного спектру» Грудень Практичний психолог
9 Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами» Січень Вихователь-методист

Практичний психолог

10 Синтез думок «Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами)» Березень Вихователь-методист

Інструктор з фізичної культури

11 Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості» Жовтень Вихователь-методист

Музичні керівники

12 Квест «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо документ МОНУ за 5 хвилин» Січень Вихователь-методист

Практичний психолог

13

Психолого-педагогічна вітальня (тренінги):

Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі. (семінар-практикум)

Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти)

Вересень-травень Вихователь-методист

Практичний психолог

14 Поради спеціаліста «Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон.» Лютий Сестра медична старша
15 Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями» Травень Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів