Рівень професійної майстерності педагогів

Кількість педагогічних працівників

Педагогічний  колектив складається  з  37  педагогів,  з  них  26  вихователів, 3 музичні керівники, 2 інструктори з фізкультури, 1 практичний психолог, 5 асистентів вихователя.

Директор: Марковська Н.І., освіта вища, педагогічний стаж 27 років.

Вихователь-методист: Балаш О.Р., освіта вища, педагогічний стаж 25 роки, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «старший вихователь».

Спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії – 10 педагогів

Спеціалісти першої кваліфікаційної категорії – 6 педагогів

Спеціалісти другої кваліфікаційної категорії – 4 педагоги

Спеціалісти – 3 педагоги,

присвоєно тарифний розряд – 11  педагогів

Звання «вихователь-методист» – 4 педагоги

Звання «старший вихователь» – 1 педагог

 

 

Відповідно до статті 4 Закону України «Про дошкільну освіту» заклад дошкільної освіти №23 «Дударик» у 2023/2024 навчальному році спрямовує діяльність на забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб; формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.

Освітня програма закладу дошкільної освіти №23 «Дударик» на 2023/2024 навчальний рік розроблена на виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Положення про ЗДО, Санітарного регламенту ЗДО та згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України №33 від 12.01.2021р. Освітня програма окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення вихованцями обов’язкових результатів навчання (набуття компетентностей), визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.

Освітня програма визначає:

  • загальний обсяг навантаження та очікувані результати навчання (набуті компетентності);
  • перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх ліній, логічну послідовність їх реалізації;
  • форми організації освітнього процесу;
  • систему внутрішнього забезпечення якості освіти.

Зміст освітньої програми передбачає:

  • формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини;
  • виховання елементів природо-доцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля;
  • утвердження емоційно-ціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини;
  • розвиток потреби в реалізації власних творчих здібностей.

Мета і завдання освітньої програми:

  • забезпечення якісної організації та здійснення освітнього процесу в ЗДО;
  • створення умов, комфортних для розвитку пізнавальних і психічних процесів дітей, їхньої спрямованості на активність у соціумі;
  • забезпечення реалізації можливостей і здібностей кожної дитини;

створення в групах атмосфери гуманного та доброзичливого ставлення до всіх вихованців, що сприятиме вихованню у них товариськості,

  • доброзичливості, допитливості, ініціативності, формуванню самостійності і творчості;
  • турбота про здоров’я, емоційне благополуччя та своєчасний всебічний розвиток  кожної дитини;
  • максимальне використання різноманітних видів дитячої діяльності, їх інтеграція задля підвищення ефективності освітнього процесу;
  • творча організація (креативність) освітнього процесу;
  • варіативність використання навчального матеріалу з метою розвитку творчості з урахуванням інтересів і здібностей кожної дитини;
  • забезпечення шанобливого ставлення до результатів дитячої творчості;
  • єдність підходів до виховання дітей в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї;
  • забезпечення наступності між закладом дошкільної освіти та початковою школою, що виключає розумові та фізичні перевантаження у змісті освіти дітей дошкільного віку;
  • організація психолого-педагогічної підтримки дітей у відповідності з їх віковими та індивідуальними особливостями і здібностями, розвиток здібностей і творчого потенціалу кожної дитини як суб’єкта відносин з самим собою, іншими дітьми, дорослими та світом;
  • забезпечення психолого-педагогічної підтримки сім’ї та підвищення компетентності батьків у питаннях розвитку освіти, охорони і зміцнення здоров’я дітей;
  • корекційно-розвивальна робота, що забезпечує своєчасну спеціалізовану допомогу в освоєнні змісту навчання і корекцію вад дітей в умовах закладу дошкільної освіти;
  • підвищення професійної майстерності педагогів дошкільної освіти.

З метою підвищення якості освітнього процесу у 2023/2024 навчальному році в ЗДО №23 «Дударик» використовуються  інноваційні освітні технології, а саме:

№ п\п Освітня інновація ПІБ вихователя, посада Кваліфікаційна категорія Стаж роботи
1

 

 

Теорія розв’язання винахідницьких завдань (Г.Альтшуллер)

 

Сончак Лідія Іванівна, вихователь;

Облогіна Світлана Анатоліївна

Рогожа Ліна Федорівна, вихователь

Вища

 

Вища

 

Пед.зв. «вихователь-методист»

26

 

26

 

37

 

2

 

 

Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання (Л. Шульга) Карпюк Наталія Леонідівна, вихователь Вища, пед..зв. «вих.-методист» 31
3

 

 

 

 

 

Методика використання схем моделей для навчання дітей описових розповідей (Т.Ткаченко)

 

 

Рогожа Ліна Федорівна, вихователь;

Демків Орися Андріївна, вихователь;

 

Пед.зв. «вихователь-методист»

Вища

 

 

37

 

38

 

 

 

 

4

 

 

 

Методика використання схем-моделей в лексико-граматичній роботі (К.Крутій)

 

 

Карпюк Наталія Леонідівна, вихователь;

Облогіна Світлана Анатоліївна, вихователь;

Рогожа Ліна Федорівна, вихователь;

Демків Орися Андріївна, вихователь

Вища

 

Вища

 

Вища

 

Пед.зв. «вихователь-методист»

Вища

31

 

 

26

 

 

37

 

 

39

5 Розвиток творчої уяви дошкільника (О.Дяченко) Сончак Лідія Іванівна, вихователь;

Облогіна Світлана Анатоліївна, вихователь

Рогожа Ліна Федорівна, вихователь

Вища

 

Вища

 

Пед.зв. «вихователь-методист»

 

26

 

26

 

 

37

6 Програма соціальної та фінансової освіти «Афлотот»(Нідерланди) Козенко Марія Василівна вихователь

Всі педагоги молодших груп

І кв. кат.

(наставник)

 

16

 

7 Навчання ранньому читанню за кубиками Зайцева Карпюк Наталія Леонідівна, вихователь Вища, пед..зв. «вих.-методист» 31
8 Навчання ранньому читанню

за методикою Л. Шелестової

Облогіна Світлана Анатоліївна, вихователь вища 26
9 Інтелектуальні ігри Нікітіних Анищук Світлана Петрівна І кв.кат. 25

Заклад дошкільної освіти бере участь в реалізації міжнародних обласних проєктів: впровадження Нідерландської програми соціально фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот», науковий керівник методист ОІППО Мінда Л.З.